Asociacioni i Shërbimeve Financiare i Maqedonisë së Veriut
  • English
  • Македонски
  • Shqip

Asociacioni ka zhvilluar udhëzime për huamarrjen nga institucionet financiare jo-bankare

Asociacioni i Shoqërive Financiare të Maqedonisë së Veriut ka zhvilluar udhëzime për në cilat raste konsumatorët duhet dhe nuk duhet të huazojnë nga një huadhënës jo-bankar, si dhe këshilla për hapat që duhet të ndërmarrin për konsumatorët në vështirësi për të shlyer kreditë.

Raste kur konsumatorët duhet konsideruar të marrin hua nga një huadhënës jo-bankar

Kreditë afatshkurte kanë për qëllim që të përdoren për shpenzimet emergjente, për shembull , kur një pajisje shtëpiake prishet papritur dhe ka nevojë për riparim të menjëhershëm. Edhe pse shërbimi është i lehtë dhe i përshtatshëm, konsumatorët duhet ta përdorin atë me përgjegjësi dhe me ndjeshmëri. Para marrjes së një kredie afatshkurte, një person duhet të vlerësojë nevojën reale për këto para; aftësia e tyre për t’i shlyer në kohë të duhur; sigurohuni që ata të mos huazojnë më shumë se sa është e nevojshme.

Nëse keni vendosur të merrni një kredi afatshkurte, sigurohuni që të jeni dakord me normën e caktuar të interesit (komisionit), keni studiuar me kujdes kushtet e marrëveshjes, mbani hap me buxhetin tuaj për të shlyer kredinë në datën e duhur.

Raste kur konusmatorët nuk duhet huazuar nga një huadhënës jo-bankar

Kreditë afatshkurte nuk duhet të përdoren për të zgjidhur problemet afatgjate financiare. Gjithashtu, ato nuk duhen të përdoren për të shlyer kreditë e tjera, të tilla si hipotekat, lizingu, dhe të ngjajshme. Përfundimisht, ato nuk janë një zgjidhje e shpejtë fikse për tekat spontane.

Veprimet pë të marrë për klientët në vështirësi

Nëse një klient është në vështirësi dhe nuk është në gjendje të përmbushë detyrimet e tij, kompanitë e industrisë po i bëjnë thirrje kreditorit që të kërkojë një zgjidhje së bashku. Kompanitë e industrisë ftojnë klientët në vështirësi për të vepruar me qetësi dhe maturi:

  • Në asnjë rrethanë klienti nuk duhet të marrë hua nga kreditorët e tjerë për të shlyer borxhin ekzistues
  • Klienti duhet të kontaktojë ofruesin e shërbimit të tyre për të gjetur zgjidhjen më të mirë të problemit
  • Klienti nuk duhet ta prolongojëproblemin – sa më gjatë që klienti ngurron, aq më e vështirë do të jetë zgjidhja e situatës.
  • Klienti duhet të rishikojë buxhetin e tij – mund të ketë artikuj shpenzimi që mund të braktisen ose ndjeshëm të reduktohen
  • Nëse, megjithatë, klienti nuk sheh një mënyrë për t’u marrë me situatën, kërkoni këshillë nga Asociacioni i Shoqërive Financiare.
Pjesë